Veel gestelde vragen

Wij helpen u graag aan een passend antwoord op al uw vragen.
Kijk hieronder naar de meest gestelde vragen.
Staat het antwoord dat u zoekt hier niet tussen?
Stuur dan een e-mail naar: info@supernatureproducts.nl

 

Hoe vind ik snel en makkelijk het juiste product?

Er zijn een aantal methodes om het door u gezochte product op onze website te vinden.
Helemaal bovenin vindt u een zoekbalk waar u de naam van het product kan invullen.
Druk vervolgens op het icoontje in de zoekbalk en alle resultaten worden weergegeven.
Bent u niet op zoek naar een specifiek product maar een hele productgroep, maak dan gebruik van de categoriekeuze, deze bevinden zich bovenin onder de zoekbalk:

Afvallen Bloedcirculatie Cholesterol Energie Darmen Gewichtsverlies Gewrichten Haar

Kruiden Lever en Gal  Libido Luchtwegen Man Menopauze Mineralen Omegas PUUR

Rustgevend Vegetarisch Vitamines Vrouw

Klik op een categorie naar keuze, dan verschijnen de producten die in deze categorie van toepassing zijn.

Kan ik een aanvullende vraag over een specifiek product stellen?

Bij al onze producten staat de belangrijkste informatie vermeld.
Mocht u nog aanvullende vragen hebben over dit product stuur dan een e-mail naar: info@supernatureproducts.nl

Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling?

Verzending van uw bestelling is gratis bij besteding vanaf € 150,-.
De verzendkosten van uw bestelling beneden € 150,- bedragen € 10,-.
Meer info zie:
Verzending.

Hoe kan ik betalen?

U kunt uw bestelling betalen via I-Deal, giropay, bancontact of Paypal.
Voor meer info zie:
Betaalmethoden.

Op welk termijn wordt mijn bestelling geleverd?

De bestellingen die op werkdagen worden geplaatst zullen in de regel binnen 48 uur worden geleverd.
De bestellingen die vrijdag na 12 uur of in het weekend worden geplaatst, zullen de daaropvolgende maandag verstuurd worden.
Meer info zie: 
Verzending.

Kan ik mijn bestelling online volgen?

Ja, nadat wij uw producten hebben verstuurd, versturen wij een Track and Trace link naar uw e-mailadres.
Door hierop te klikken komt u automatisch terecht op de pagina van DHL, waar u het verloop van uw bestelling kunt volgen.
Zo weet u precies waar uw pakket zich bevindt en wanneer u deze ongeveer kunt verwachten.

Wat doe ik als ik het pakket niet heb ontvangen of wanneer het verstuurde product beschadigd is?

Indien u een beschadigd product in uw pakket aantreft of wanneer uw pakketje niet is bezorgd stuur dan direct een mail naar: info@supernatureproducts.nl

Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik aangeef de nieuwsbrief te willen ontvangen?

Door u aan te melden op de nieuwsbrief van Toppharm verleent u toestemming om uw persoonsgegevens en e-mailadres op te slaan.
Toppharm gebruikt deze opgeslagen informatie om u te informeren over nieuwe producten en aanbiedingen.
Hierbij respecteren wij de privacy, meer info zie:
Privacy.

Ik heb een account aangemaakt, maar nu ga ik verhuizen. Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Indien u gaat verhuizen, of al verhuisd bent, dan kunt u zelf uw adres aanpassen.
Bij uw eerstvolgende bestelling komen al uw gegevens op het scherm, gelieve alvorens uw bestelling af te ronden uw adreswijziging in te voeren.

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

Als u het niet langer op prijs stelt onze nieuwsbrief te ontvangen, kunt u zich bij de eerstvolgende nieuwsbrief uitschrijven middels onderin de nieuwsbrief het kopje uitschrijven nieuwsbrief aan te klikken.

Hebt U andere vragen? Mail ons: info@supernatureproducts.nl